عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 7 آذر 1400
بازدید : 303
نویسنده : mozhgan

اغلب افرادی که قصد دارند با استفاده از روش‌های ارتودنسی دندان، ناهنجاری‌ها و انحراف دندان‌‌های خود را برطرف کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن دندان‌های مرتب و لبخند زیبا تأثیر بسیار زیادی بر وضعیت ظاهری و زیبایی چهره آن‌ها دارد. ما در کلینیک تخصصی ارتودنسی دندان با ارائه چندین روش مختلف ارتودنسی می‌توانیم به شما کمک کنیم تا به لبخندی زیبا و دندان‌هایی تمیز و مرتب دست پیدا کنید. ارتودنسی لینگوال می‌تواند بهترین و کامل‌ترین روش برای درمان ناهنجاری‌های دندانی شما باشد. با استفاده از این روش شما می‌توانید روز به روز، صاف‌تر و مرتب‌تر شدن دندان‌های خود را به چشم ببینید، بدون آنکه اصلاً بریس‌های ارتودنسی در دهان شما مشخص باشد.

اصطلاح لینگوال یا مخفی در ارتودنسی به سطح داخلی دندان اشاره دارد. بریس‌های مورد استفاده در ارتودنسی لینگوال مانند بریس‌هایی که در ارتودنسی ثابت استفاده می‌شوند، نیستند، بلکه این بریس‌ها به سطح پشتی دندان‌ها می‌چسبند و در حالت عادی مخفی بوده و در داخل دهان دیده نمی‌شوند. در حالی که بریس‌های معمولی یا سنتی بر روی سطح جلویی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. وقتی که بریس‌ها بر روی سطح داخلی دندان‌ها قرار داشته باشند، از نظر ظاهری عملاً حالت مخفی داشته و امکان درمان ارتودنسی بدون ایجاد هیچ‌گونه اشکالی در زیبایی و وضعیت ظاهری چهره را فراهم می‌کند.

بیشتربخوانید... جویدن آدامس و ارتودنسی

مهم‌ترین مزایای ارتودنسی لینگوال چیست؟

  • مخفی بودن 
  • سرعت بالا 
  • راحت بودن 

افراد مناسب برای ارتودنسی مخفی چه کسانی هستند؟

افراد بزرگسال و نیز نوجوانان و جوانانی که می‌خواهند بدون آنکه کسی با دیدن آنها متوجه بریس‌های ارتودنسی در دهانشان شود، دندان‌های خود را صاف و مرتب کرده و لبخند زیبایی داشته باشند، می‌توانند کاندیداهای خوبی برای ارتودنسی لینگوال یا ارتودنسی مخفی  باشند. این روش بیشترین کارآیی را برای مواردی دارد که ناهنجاری‌ها و انحراف دندان‌ها بیشتر مربوط به دندان‌های جلویی باشد. اگر شما هم به واسطه شغل خود به طور مکرر با مخاطبان یا مشتریان زیادی سر و کار دارید و می‌خواهید تصویر حرفه‌ای و زیبا از چهره خود را حفظ کنید و در عین حال به دندان‌های مرتب و لبخند زیباتری دست پیدا کنید، بریس‌های لینگوال بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یک متخصص جراحی ارتودنسی در تهران که در زمینه بریس‌های مخفی تجربه داشته باشد، می‌تواند با ارزیابی نیازها، اهداف و وضعیت دندان‌هایتان به شما کمک کند تا بدانید آیا ارتودنسی لینگوال با توجه به شرایط و سبک زندگی شما برایتان مناسب است یا خیر.

منبع: https://www.orthoinfo.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com